Kayıt Ol
Şifremi Unuttum
Mesafeli Satış Sözleşmesi
1. Genel
Hükümler
1.1.
Aşağıda yer alan satışa ilişkin hüküm ve şartlar www.silva.com.tr web sitesi adresi
üzerinden yapılan ürün teklif ve satışlarına uygulanacaktır.
1.2.
Müşterilerin, Web Sitesi’nden ürün satın almaya elverişli olabilmek için:
(a) en az
18 yaş veya üzerinde, veya 18 yaşın altında ise, yasal temsilcileri tarafından
usulüne uygun şekilde yetkilendirilmiş olmaları; ve
(b)
tüketici olmaları; yani, ticaret, iş, zanaat ve mesleki amaçlar dışında hareket
eden gerçek kişiler olmaları;
1.3. İşbu
Sözleşme Türkçe dilinde akdedilecek ve Türk kanunlarına tabi olacaktır.
2.1. Satıcı, İstanbul İli, Avcılar İlçesi, Cihangir Mahallesi, Meşrutiyet
Caddesi, No:1/4 (Kat.2) adresinde bulunan, Avcılar Vergi Dairesi nezdinde 7700381330
no.lu Kurumsal Vergisi Mükellefi, ve İstanbul Ticaret Odasında 627793 sicil no.da kayıtlı
Türk bir şirket olan SİLVA
TEKSTİL VE PAZ. DIŞ TİC. LTD.ŞTİ. ’dir. İşbu
sözleşmede Satıcı olarak anılacaktır.
3.
Ürünler
3.1.
Bilgilere ilişkin bilgiler Web Sitesi’nde mevcut olup, 4077 sayılı Tüketicinin
Korunması Hakkında Kanun’un 12. Maddesi uyarınca sağlanmıştır.
3.2.
Satıcı, Web Sitesi’nde görünen ürünlerin tüm detaylarının, tariflerinin,
resimlerinin, söz konusu bilgilerin sisteme girildikleri esnada doğru olmaları
sağlamak için tüm makul çabayı gösterecektir; ancak, tabi olunan hukuk
tarafından müsaade edildiği ölçüde, söz konusu ürün detayları, tarifleri ve
resimlerinin doğru, tam, güvenilir, güncel ve hatasız olduklarını garanti
etmemektedir.
3.3. Web
Siteleri’nde tarif edilen ürünler ve Satıcı’nın Müşterilere verebileceği
bunlara ait herhangi bir numune yalnızca kişisel kullanım içindir. Müşteriler
bu ürün veya numunelerden herhangi birisini satamaz veya yeniden satamaz.
Bildirimde bulunarak veya bulunmadan, Satıcı’nın münhasır kanaati
doğrultusunda, işbu Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin ihlaline yol açabilecek olan
Müşterilere verilecek herhangi bir ürün veya numuneyi iptal etme veya miktarını
azaltma hakkı saklıdır.
4.1. Web
Sitesi aracılığıyla mevcut olan ürünlere ilişkin olarak belirtilen tüm
fiyatlar, güncel oranlardaki KDV dahil fiyatlar olup Türk Lirası cinsinden
ifade edilmektedirler. Ürünler’in fiyatlarına teslimat ücretleri eklenecek
olup, bunlar sipariş formunda ayrıca belirtileceklerdir.
4.2.
Satıcı, Web Sitesi’nde gösterilen fiyatların doğru olduğunu düzenli olarak
doğrulamaktadır; ancak, hataların bulunmayacağını garanti etmemektedir. Bir
ürünün fiyatlamasında bariz bir hatanın tespit edilmesi halinde, Müşterilere
ürünü doğru fiyatından satın alma imkanı tanınacak veya sipariş iptal
edilecektir.
5.
Siparişin Verilmesi
5.1.
Müşteri’ye sipariş verme sürecinde Web Sitesi’ndeki bir dizi basit talimat ile
yol gösterilecektir.
5.2. Sipariş vermek için, Müşterinin, Müşteri
başına 12.000 Türk Lirası azami satın alım limitine tabi olmak üzere, satın
almak istediği ürünün miktarını (herhangi bir üründen en fazla altı (6) adede
kadar) yazması gerekmektedir.
5.3.
Müşteri, seçilen miktardaki ürünü alışveriş sepetine eklemek için “sepete ekle”
butonunu tıklamalıdır. Müşteri, alışveriş esnasında herhangi bir zamanda her
sayfada bulunan “ödeme” butonuna tıklayarak alışveriş sepetindeki ürünleri
inceleyebilir. Müşteri bir ürünü, ürünün adının altında bulunan “favorilere
ekle” butonuna tıklamak suretiyle favori ürünü olarak kaydedebilir. Böylelikle,
ürün Müşterinin “Hesabım” altındaki favoriler bölümüne taşınacaktır. Herhangi
bir bilgisayardan Müşterinin favorilerine erişmek için, Müşteri kendi
hesabından kaydolmalı veya giriş yapmalıdır.
5.4.
Müşteri ödeme sürecine ilerlemek için ekrandaki talimatları takip etmelidir.
Müşteri her zaman girmiş olduğu herhangi bir hatalı veriyi düzeltebilir, bir
veya birden fazla ürünü alışveriş sepetine eklemek veya bunları alışveriş
sepetinden kaldırmak suretiyle alışveriş sepetinin içeriğini değiştirebilir
veya siparişini göndermeden önce ödeme sırasında siparişin tamamını iptal
edebilir. Mesafeli Sözleşmelere ilişkin Yönetmelik’in 2. Maddesi uyarınca,
Müşteri, ödeme detaylarını sunmadan önce, ekranda, Müşterinin, toplam satın
alım fiyatı da dahil olmak ancak bununla sınırlı olmamak üzere satış ve ürüne
ilişkin tüm şartları görebilmesi için bir ön bilgilendirme formu belirecektir.
Bu formu tıklayarak bir sipariş vermekle, Müşteri, ödeme süreci esnasında verilen
tüm talimatları okumuş olduğunu ve işbu Hüküm ve Şartlar’ı kabul ettiğini
tasdik ve beyan eder. Müşteri, sipariş sürecinin sonundaki “Siparişi Onayla”
butonuna tıklamak suretiyle, Web Sitesi aracılığıyla ürünlere ilişkin bir
talepte bulunur.
5.5.
Siparişin verilmesinin ardından, bir “Sipariş Tamamlandı” sayfası gösterilecek,
ve Müşteri kısa bir süre sonra siparişin alındığını teyit eden bir e-posta
alacaktır. Siparişin alındığını teyit eden e-posta, Hüküm ve Şartlar’ın bir
özetini, satın alınan ürünlerin esaslı özelliklerine dair bilgiyi, fiyata ve
ödeme şekline dair detaylı bir açıklamayı, teslimat ücretlerine ilişkin
bilgiyi, cayma hakkının kullanılmasına ilişkin koşullar ve yöntemlere dair
bilgiyi, şikayetlerin iletilebileceği adresi, destek hizmetlerine ve mevcut
ticari garantilere ilişkin bilgiyi içerecektir.
5.6.
Siparişin verilmesinin ardından 24 saat içerisinde bir sipariş teyidi gelmediği
takdirde, Müşteri destek için 0850 460 07 08 numaralı telefondan Satıcı ile
irtibat kurabilir.
5.7.
Müşterilerin sipariş verirken herhangi bir soru veya endişelerinin olması veya
daha önce verilen bir sipariş hakkında bilgi almak istemeleri halinde, 0850 460
07 08 numaralı telefondan veya info@silva.com.tr adresinden e-posta ile Satıcı
ile irtibata geçebilirler. En hızlı hizmet için Müşterilerin sipariş
numaralarını hazır bulundurmaları tavsiye edilir.
6. Ödeme
Seçenekleri
6.1.
Müşteriler; ürünleri kredi kartı, havale, EFT, kapıda kredi kartı ile ödeme
yahut kapıda nakit ödeme seçeneklerinden biri ile ödeyebilirler. Diğer yandan
vadeli satışların sadece Bankalara ait kredi kartları ile yapılması nedeniyle,
Müşteri, ilgili faiz oranlarını ve temerrüt faizi ile ilgili bilgileri
bankasından ayrıca teyit edeceğini, yürürlükte bulunan mevzuat hükümleri
gereğince faiz ve temerrüt faizi ile ilgili hükümlerin Banka ve Müşteri
arasındaki kredi kartı sözleşmesi kapsamında uygulanacağını kabul, beyan ve
taahhüt eder. Ödeme için aşağıdaki kartlar kabul edilir:
-Troy, –
Visa, – MasterCard,
6.2.
Türkiye dışında fatura adresine sahip kredi kartları kabul edilmemektedir.
6.3.
Müşteriler, nakliyat yapılıncaya kadar herhangi bir ürün için
ücretlendirilmeyeceklerdir.
6.4.
Müşteri’nin güvenliği açısından, Müşterinin fatura adı ve adresinin ödeme için
kullanılan kredi kartınınkiler ile uyuşması gerekmektedir. Satıcı’nın bu
kriterlere uymayan herhangi bir siparişi iptal etme hakkı saklıdır.
6.5. Tüm
kredi kartı sahipleri doğrulama kontrollerine ve kredi kartını ihraç eden
kuruluş tarafından izne tabi olacaklardır. Müşterinin kredi kartını ihraç eden
kuruluşun herhangi bir sebeple ister ödemeden önce ister ödemeden sonra
tarafımıza ödeme yapılmasına izin vermeyi reddetmesi halinde, herhangi bir
gecikme veya teslimat yapılamaması durumundan dolayı Satıcı sorumlu tutulamaz.
7.1.
Genel olarak ürünler siparişin alınmasının ardından bir kaç gün içerisinde
nakliye edilirler. Müşteriler, nakliye ile ilgili herhangi bir bilgi için 0850
460 07 08 numaralı telefondan veya info@silva.com.tr adresinden e-posta ile
Satıcı’yla irtibat kurabilirler.
7.2.
Müşteriler, bir Justin Beauty Üyelik Hesabı ile en yakın tarihli siparişlerinin
durumunu, Hesabım alanındaki Sipariş Durumu sayfasını ziyaret ederek kontrol
edebilirler. Bu, Müşterilerin siparişlerine ilişkin en güncel bilgiye ulaşmanın
en kolay ve hızlı yoludur.
7.3.
Müşteriler, Sipariş Durumu sayfasına tıkladıklarında, kendilerinden e-posta
adresleri ve parolaları ile giriş yapmaları istenecektir. Sipariş özeti
sayfası, Müşteriye, mevcut ve geçmişteki siparişleri ile ilgili detaylı bilgi
verecektir. Bir siparişin nakliyatının yapılmasının ardından, varsa, ilgili
izleme numarası, görülecektir.
7.4.
Siparişler sevkiyattan önce doğrulama ve kabule tabidir. Tüm faturalandırma
bilgileri doğru ve eksiksiz olarak verilmelidir. Yanlış veya eksik bilgi vermek
Satış Koşullarının ihlal edildiği anlamına gelip siparişinizin iptal
edilmesiyle sonuçlanabilir. Bir siparişi kabul etmeden önce Satıcı‘nın fatura
bilgilerini doğrulatmak için ek bilgi talep etme hakkı saklıdır
7.5. Bir
siparişi, satın alma için gereken miktarlarda sınırlamalar, ürün bilgisi veya
fiyat bilgisindeki eksiklikler veya hatalar veya kredi ve dolandırıcılık
şüphesi dâhil herhangi bir nedenden dolayı, Satıcı’nın reddetme veya iptal etme
hakkı saklıdır. Eğer sipariş, kredi kartı ödemesi (veya diğer ödeme şekliyle)
gerçekleştikten sonra iptal edildiyse, ödenen tutar kadar kredi kartına (veya
diğer ödeme hesabına) Satıcı tarafından ödeme iadesi yapılacaktır. Eğer
siparişinizin tamamı veya herhangi bir kısmı iptal edildiyse veya eğer
siparişinizin kabulü için daha fazla bilgiye gerek varsa, Satıcı Müşteri ile
sizinle temasa geçecektir. Satıcı, kredi kartı veya bankamatik kart ile
çevrimiçi verilen bazı siparişlerde ön provizyon talep edebilir. Bu ön provizyon
Müşteri’ye faturalanmaz; ancak, kart tedarikçisi bu miktarı kısa bir süre
alıkoyabilir. Ön provizyon süresinin uzunluğunu kart tedarikçisi tespit eder.
7.6.
Satıcı, yegâne takdir yetkisi kendisinde kalarak, kişi başına, hane başına,
e-posta adresi başına, IP adresi başına veya sipariş başına herhangi bir
nedenle ürün adetini sınırlandırma haklarını muhafaza eder. Bu sınırlandırmalar
aynı hesaptan, aynı kredi kartından verilen siparişler ve aynı zamanda aynı
fatura bilgileri, e-posta, IP veya teslimat adresinden verilen siparişlere de
uygulanabilir.
7.7.
Yukarıda açıklanan sebepler dışında da Satıcı, herhangi bir siparişi reddetme
yahut iptal etme hakkına sahiptir.
7.8. Bir
siparişin iptal edilmesi durumunda, Müşteri, iptalin sebeplerinin açıklandığı
bir e-posta alacaktır. Müşterilerden iptal edilen herhangi bir sipariş için
ücret alınmayacaktır. Müşteri, yeni bir sipariş vermek istemesi veya iptal
edilen sipariş ile ilgili herhangi bir sorusu olması halinde, 0850 460 07 08
numaralı telefondan veya info@silva.com.tr adresinden e-posta ile Satıcı ile
irtibat kurabilir.
7.8.
Müşterinin cayma hakkını kullandığı durumlarda ya da siparişe konu olan ürünün
çeşitli sebeplerle tedarik edilememesi veya hakem heyeti kararları ile
Müşteriye bedel iadesine karar verilen durumlarda, alışveriş kredi kartı ile ve
taksitli olarak yapılmışsa, kredi kartına iade ye ilişkin bilgiler aşağıda
belirtilmiştir: Müşteri ürünü kaç taksit ile aldıysa Banka Müşteriye geri
ödemesini taksitle yapmaktadır. SATICI bankaya ürün bedelinin tamamını tek
seferde ödedikten sonra, Banka poslarından yapılan taksitli harcamaların
Müşteri kredi kartına iadesi durumunda, konuya müdahil tarafların mağdur duruma
düşmemesi için talep edilen iade tutarları, yine taksitli olarak hamil taraf
hesaplarına Banka tarafından aktarılır. Müşterinin satış iptaline kadar ödemiş
olduğu taksit tutarları, eğer iade tarihi ile kartın hesap kesim tarihleri
çakışmazsa her ay karta 1 (bir) iade yansıyacak ve Müşteri iade öncesinde
ödemiş olduğu taksitleri satışın taksitleri bittikten sonra, iade öncesinde
ödemiş olduğu taksitleri sayısı kadar ay daha alacak ve mevcut borçlarından
düşmüş olacaktır. Kart ile alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda Satıcı,
Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği Müşteriye nakit para ile ödeme yapamaz.
Üye işyeri yani Satıcı bir iade işlemi söz konusu olduğunda ilgili yazılım
aracılığı ile iadesini yapacak olup, Üye işyeri yani Satıcı ilgili tutarı
Banka’ya nakden veya mahsuben ödemekle yükümlü olduğundan yukarıda anlatmış
olduğumuz prosedür gereğince Müşteriye nakit olarak ödeme yapılamamaktadır.
Kredi kartına iade, Satıcının Banka’ya bedeli tek seferde ödemesinden sonra,
Banka tarafından yukarıdaki prosedür gereğince yapılacaktır.
7.9.
Havale/EFT ve kapıda ödeme seçeneklerinde iade Tüketiciden banka hesap
bilgileri istenerek, Tüketicinin belirttiği hesaba (hesabın fatura adresindeki
kişinin adına veya kullanıcı üyenin adına olması şarttır) havale ve EFT
şeklinde yapılacaktır.
8.
Teslimat
8.1.
Siparişler yalnızca hafta içi günlerde işleme alınır ve teslim edilir (resmi
tatiller hariç, Pazartesi ila Cuma günleri). Cumartesi ve Pazar günleri verilen
siparişler bir sonraki iş gününde işleme alınacaktır.
8.2.
Satıcı, posta kutusu adresine sipariş gönderememektedir.
8.3.
Nakliye ücretleri Müşteri tarafından karşılanacak olup, bunlar sipariş formunda
ve teslimat makbuzunda ayrıca gösterilirler. Satıcı’nın Web Sitesi’nde
gösterebileceği belirli bir tutar üzerindeki satın alımlar için nakliye ücreti
alınmayacaktır.
9. Cayma
Hakkı
9.1.
Müşteri, satın aldığı ürünün, Mesafeli Sözleşmelere ilişkin Yönetmelik’in 7. ve
8. maddesi hükümleri uyarınca beklentilerini karşılamadığını hissetmesi
durumunda, ürünlerin alındığı tarihten itibaren 14 (ondört) gün içerisinde
herhangi bir gerekçe belirtmeksizin sözleşmeden cayma hakkını haiz olacaktır.
9.2.
Müşterinin cayma hakkını kullanma niyeti tarafımıza, Müşterinin sipariş
numarası ve iade edilecek ürünlerin tarihi de dahil olmak üzere Müşterinin
sipariş detayları ile birlikte info@silva.com.tr adresinden e-posta ile
bildirilebilir. Müşteri sipariş paketinde, iade sürecinin detayları ile
birlikte siparişin detaylarını içeren bir e-fatura/e-arşiv fatura bulacaktır. Fatura
da sıralanan ürünler teslimattaki ürünlere uymuyorsa, Müşteri derhal 0850 460
07 08 numaralı telefondan durumu Satıcı’ya bildirecektir.
9.3.
Bundan sonra, Satıcı Müşteriye bir izin numarası ve e-posta teyidi
düzenleyecektir. Müşteri’nin, izin numarasını Satıcı ile konuya ilişkin
gelecekteki atıflar için saklaması tavsiye edilir.
9.4.
Müşterinin herhangi bir sebeple ürünü iade etmesi halinde, ürünlerin Satıcı’ya
iade edilmesine ilişkin masrafları ödemesi gerekmeyecektir.
9.5.
Cayma hakkının kullanılmasının ardından, ürünlerin Satıcı’ya kullanılmamış ve
zarar görmemiş bir halde gönderilmesi koşuluyla ve tüm uygun ve özen ile
saklandıkları ve kullanılmadıkları müddetçe, Satıcı, ürünlerin fiyatının
tamamını, caymanın alınmasının ardından 10 (on) gün içerisinde Müşteri’ye geri
ödemeyi taahhüt eder. Para iadeleri yalnızca kullanılan asıl kredi kartına
yapılabilir. Müşteriye geri ödeme yapılır yapılmaz bir bildirim e-postası
gönderilecektir.
9.6.
Cayma hakkını kullanan Müşteri iade nakliyesini özenle seçmekle yükümlüdür.
Sevkiyat sırasında kaybolan yahut zarar gören ürünlerden dolayı Satıcı sorumlu
tutulamaz.
10.
Ayıptan Sorumluluk
10.1.
Ürünlerin, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 4. Maddesine uymaması
halinde, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 4. ve 13. Maddeleri ile
düzenlenen yasal garantiler uygulanacaktır. Müşteri, satın alınan ürünlerin,
tamirat, değiştirme, uygun bir fiyat indirimi veya fiyatın iade edilmesi ile
birlikte sözleşmenin iptali suretiyle ücretsiz olarak uygun hale getirilmesini
talep etme hakkını haizdir. Müşteri, uyumsuzluğu, söz konusu ayıbı tespit
etmesinin ardından 30 gün içerisinde Satıcı’ya bildirmediği takdirde bu
haklarından feragat etmiş olur. Satıcı, ayıbın, ürünlerin teslimatından
itibaren iki yıl içerisinde ortaya çıkması halinde sorumlu tutulacaktır. Her
halükarda, Satıcı tarafından kötü niyetli olarak gizlenmeye çalışılmayan bir
ayıbı ileri sürme niyetindeki işlemlere ilişkin süre ürünlerin teslimatının
ardından 2 yıl sonra kendiliğinden sona erecektir.
11.
Uygulanacak Hukuk ve Yetkili Mahkeme
11.1.
İşbu Hüküm ve Şartlar Türk hukukuna tabi olacaktır.
11.2.
İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin yorumlanması, geçerliliği ve/veya
akdedilmesinden kaynaklanan herhangi bir uyuşmazlık, Tüketici Sorunları Hakem
Heyeti’nin (Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından ilan edilen tutara
kadar) ve Müşteri veya satıcının ikametgahındaki Tüketici Mahkemeleri’nin
zorunlu yargılama yetkisine tabi olacaktır.
12.
İrtibat Bilgileri
12.1.
Müşteri, ürünler ve Web Sitesi aracılığıyla satın alma yöntemlerine ilişkin
herhangi bir bilgi ve destek için, info@silva.com.tr adresinden e-posta ile
veya aşağıda belirtilen adresten posta ile bizlerle irtibata geçebilir:
SİLVA TEKSTİL VE PAZ. DIŞ TİC. LTD.ŞTİ.
Cihangir Mh. Meşrutiyet Cd.No:1/4 (Kat.2 Dirikoçlar İş
Merkezi) Avcılar / İSTANBUL
Avcılar V.D. 770 038 1330 UAVT Kodu: 2639841408
Tel: 0 (850) 460 07 08 Posta Kodu: 34310
e-mail: info@silva.com.tr
İst.Ticaret Odası (İTO) Sicil No: 627793
Mersis No: 0770038133000013 KEP
Adresi: silva@hs01.kep.tr Şirketimiz E-FATURA mükellefidir