Kayıt Ol
Şifremi Unuttum
Alışverişiniz sonrasında iade
işlemlerinizi ücretsiz olarak gerçekleştirebilmemiz için aşağıdaki bilgileri
iade edeceğiniz ürünlerle beraber MNG Kargo şubelerine iletebilirsiniz.
Alıcı: SİLVA / MNG Kargo Türsan/İstanbul
Şubesi
Sorunuzun cevabı aşağıda yoksa
buraya tıklayarak bize mail atabilirsiniz. info@silva.com.tr
Destek
Acil yardım gerektiren sorununuz
ya da sorunuz varsa, müşteri hizmetleri temsilcisine aşağıdaki butona
tıklayarak canlı destek üzerinden bağlanabilirsiniz.
Eğer bize ulaşamazsanız, info@silva.com.tr adresimize e-posta bırakmanızı rica
ederiz. Mesai saatleri içerisinde tarafınıza dönüş sağlayacağız
İptal / İade:
Siparişimi
nasıl iade ederim?
İadenizi,
siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde aşağıda
ileteceğimiz adresimize ücretsiz olarak iade edebilirsiniz. İade koşullarımız
gereği, iade etmek istediğiniz ürünün açılmamış ve kullanılmamış olması
gerekmektedir. Ürün tarafımıza ulaştıktan ve gerekli kontroller sağlandıktan
sonra, iade etmek istediğiniz ürün iade koşullarını taşıyorsa iade işleminiz
gerçekleşecektir. Ücret iadeniz olarak 2-7 iş günü içerisinde hesabınıza
yansır. Ödemenizi havale yoluyla yapmanız halinde ücretinizin iade edilebilmesi
adına tarafınıza ait IBAN hesabınızı bizlerle paylaşmanız gerekmektedir.
Aşağıdaki SİLVA
TEKSTİL / MNG Kargo Türsan / İstanbul Şubesi
İptal
ve iade şartlarım nedir? (Legal)
29188 numaralı Resmî
Gazete'de yayımlanan MESAFELİ SÖZLEŞMELER YÖNETMELİĞİ ( Resmî Gazete linki)
kapsamında iade haklarınız aşağıdaki gibidir:
MADDE 9 – (1)
Tüketici, on dört (14) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai
şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.
"İlk 14 gün
içinde ambalajı veya jelatini kesinlikle açılmamış, varsa emniyet bandı kapalı
halde, tahrif edilmemiş, paketi hasar görmemiş, tüm aksesuarlarıyla birlikte,
kullanılmamış veya tekrar satılabilirliği bozulmamış olan ürünler koşulsuz iade
edilebilir. Cayma hakkı süresi, hizmet ifasına ilişkin sözleşmelerde
sözleşmenin kurulduğu gün; mal teslimine ilişkin sözleşmelerde ise tüketicinin
veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim aldığı gün
başlar. Ancak tüketici, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan
süre içinde de cayma hakkını kullanabilir."
İade
cayma hakkım hangi durumlarda kabul edilmez?
MADDE 15 – (1)
Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça, tüketici aşağıdaki sözleşmelerde cayma
hakkını kullanamaz:
"ç) Tesliminden
sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan
mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine
ilişkin sözleşmeler." cayma hakkını kullanamaz. Bu yönetmeliğe göre
kozmetik ürünlerde alerjik durum iadesi gibi bir hak söz konusu değildir. Her
kozmetik ürünün alerji yapma ihtimali olduğu için, tüketicinin bunu göz önünde
bulundurması gerekir. Özellikle çok hassas cilde sahip tüketicilerin yeni bir
ürünü satın almadan önce varsa küçük boyunu sipariş edip denemeleri şiddetle
tavsiye edilir.
Siparişim
hasarlı geldi, iade edebilir miyim?
Siparişiniz
tarafınıza hasarlı olarak ulaştıysa tarafımıza sipariş numaranız/ürün
adı/hasarlı ürün görsellerini iletmeniz halinde yardımcı olmaktayız.
Siparişim
eksik geldi, ürün gönderimi sağlanacak mı?
Sipariş numaranızı
ve eksik ürünü tarafımıza iletmeniz halinde en kısa sürede ürün gönderimini
sağlamaktayız.
MESAİ
SAATLERİMİZ
Müşteri
hizmetlerimiz hafta içi 09:00/18:00
saatleri arasında hizmet vermektedir. Hafta sonu gelen talepler, ilk iş gününde
en kısa sürede cevaplanmaktadır. Siparişinizle alakalı ileteceğiniz talebinizde
sipariş numaranızı ve ürün ismini eklemeyi unutmamanızı rica ederiz.