Sepet
Sepetin şu anda boş.
Konumunuza özel içerikleri görmek ve online alışveriş yapmak için başka bir ülkeyi veya bölgeyi seçin.
Türkiye’nin İlk Mikrofiber Bez Üreticisi
%100 Yerli Sermaye İle Kalite Ve Güven

İPTAL & İADE


Alışverişiniz sonrasında iade işlemlerinizi ücretsiz olarak gerçekleştirebilmemiz için aşağıdaki bilgileri iade edeceğiniz ürünlerle beraber MNG Kargo şubelerine iletebilirsiniz.

Alıcı: SİLVA / MNG Kargo Türsan/İstanbul Şubesi

Sorunuzun cevabı aşağıda yoksa buraya tıklayarak bize mail atabilirsiniz. info@silva.com.tr


Destek

Acil yardım gerektiren sorununuz ya da sorunuz varsa, müşteri hizmetleri temsilcisine aşağıdaki butona tıklayarak canlı destek üzerinden bağlanabilirsiniz.

Eğer bize ulaşamazsanız, info@silva.com.tr adresimize e-posta bırakmanızı rica ederiz. Mesai saatleri içerisinde tarafınıza dönüş sağlayacağız


İptal / İade:

Siparişimi nasıl iade ederim?

İadenizi, siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde aşağıda ileteceğimiz adresimize ücretsiz olarak iade edebilirsiniz. İade koşullarımız gereği, iade etmek istediğiniz ürünün açılmamış ve kullanılmamış olması gerekmektedir. Ürün tarafımıza ulaştıktan ve gerekli kontroller sağlandıktan sonra, iade etmek istediğiniz ürün iade koşullarını taşıyorsa iade işleminiz gerçekleşecektir. Ücret iadeniz olarak 2-7 iş günü içerisinde hesabınıza yansır. Ödemenizi havale yoluyla yapmanız halinde ücretinizin iade edilebilmesi adına tarafınıza ait IBAN hesabınızı bizlerle paylaşmanız gerekmektedir.

Aşağıdaki SİLVA TEKSTİL / MNG Kargo Türsan / İstanbul Şubesi

İptal ve iade şartlarım nedir? (Legal)

29188 numaralı Resmî Gazete'de yayımlanan MESAFELİ SÖZLEŞMELER YÖNETMELİĞİ ( Resmî Gazete linki) kapsamında iade haklarınız aşağıdaki gibidir:

MADDE 9 – (1) Tüketici, on dört (14) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.

"İlk 14 gün içinde ambalajı veya jelatini kesinlikle açılmamış, varsa emniyet bandı kapalı halde, tahrif edilmemiş, paketi hasar görmemiş, tüm aksesuarlarıyla birlikte, kullanılmamış veya tekrar satılabilirliği bozulmamış olan ürünler koşulsuz iade edilebilir. Cayma hakkı süresi, hizmet ifasına ilişkin sözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu gün; mal teslimine ilişkin sözleşmelerde ise tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim aldığı gün başlar. Ancak tüketici, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir."

İade cayma hakkım hangi durumlarda kabul edilmez?

MADDE 15 – (1) Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça, tüketici aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:

"ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler." cayma hakkını kullanamaz. Bu yönetmeliğe göre kozmetik ürünlerde alerjik durum iadesi gibi bir hak söz konusu değildir. Her kozmetik ürünün alerji yapma ihtimali olduğu için, tüketicinin bunu göz önünde bulundurması gerekir. Özellikle çok hassas cilde sahip tüketicilerin yeni bir ürünü satın almadan önce varsa küçük boyunu sipariş edip denemeleri şiddetle tavsiye edilir.

Siparişim hasarlı geldi, iade edebilir miyim?

Siparişiniz tarafınıza hasarlı olarak ulaştıysa tarafımıza sipariş numaranız/ürün adı/hasarlı ürün görsellerini iletmeniz halinde yardımcı olmaktayız.

Siparişim eksik geldi, ürün gönderimi sağlanacak mı?

Sipariş numaranızı ve eksik ürünü tarafımıza iletmeniz halinde en kısa sürede ürün gönderimini sağlamaktayız.


MESAİ SAATLERİMİZ

Müşteri hizmetlerimiz hafta içi 09:00/18:00 saatleri arasında hizmet vermektedir. Hafta sonu gelen talepler, ilk iş gününde en kısa sürede cevaplanmaktadır. Siparişinizle alakalı ileteceğiniz talebinizde sipariş numaranızı ve ürün ismini eklemeyi unutmamanızı rica ederiz.